FAQ (Frequently Asked Questions)

Waarmee kunnen we u helpen? De meest voorkomende vragen ziet u hieronder. Staat u vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via het mailadres contact@trendexglobal.nl


Het antwoord is NEE. Alle producten worden geproduceerd met behulp van de nieuwste technologie. Afdrukken worden gemaakt met de Duitse Durst-machines, bekend als de beste drukmachines ter wereld. Daarnaast worden er originele Durst-inkten gebruikt, die het vervagen van de kleuren voorkomt. We gebruiken alleen hoogwaardige grondstoffen om een kwalitatieve wanddecoratieproducten te leveren aan onze klanten. Het gebruik van de beste drukmachines en inkten zorgen ervoor dat onze producten de levendige kleuren zeer lang behouden.


Er zijn geen specifiek kleurenverschil in onze prints/afbeeldingen. Enkel kunnen er kleine verschillen zijn die afhankelijk zijn van de weergave-instellingen van uw apparaat, zoals het helderheidsniveau.


U kunt het product dat u niet leuk vindt of juist niet past bij uw interieur binnen 30 dagen vanaf de ontvangstdatum retourneren. Op ons website is de informatie over retourneren beschikbaar. Neem de informatie goed door en neem daarna contact met ons op voordat u het product retourneert. Anders kunnen we het retourproces niet starten.


Insigne glazen wanddecoraties worden geproduceerd door direct te UV-printen op het glas met verhoogde duurzaamheid aan de hand van een temperproces. Insigne glazen wanddecoraties zijn veel veiliger dan standaard wanddecoraties dankzij hun speciale ophangsysteem. Een glasschilderij van Insigne wat op de muur hangt met de juiste schroeven en pluggen valt niet af van de muur. Voor het juist monteren van een glasschilderij aan uw muur kunt u ons website raadplegen.


Omdat Insigne glasschilderijen en andere glazen producten van gehard glas zijn gemaakt, zijn ze veel duurzamer dan gewone glazen. Daarnaast worden onze glasschilderijen geleverd in een speciaal beschermde doos met hoekbeschermingen. Ondanks dit alles, als het door u gekochte product beschadigd raakt tijdens de verzending, vervangen we het onmiddellijk door een nieuw exemplaar naar u te verzenden. Merkt u bij de ontvangst een schade aan de productdoos, gelieve de verzending niet aannemen. In dit geval is het verstandigst als u contact met ons opneemt. Wij als leverancier kunnen dan kenbaar maken dat er schade is aangebracht tijdens het transport en niet door u. Wanneer u een beschadigde productdoos/verpakking aanneemt, kunnen wij als leverancier de vergoeding van een transportdienst ons moet vergoeden niet claimen.

Op ons website beschikken wij over een montage video, hoe u uw glasschilderij aan de muur kunt monteren. U kunt de video hieronder bekijken:

Al uw vragen worden binnen 24 uur beantwoord, ongeacht het tijdstip van posten.

De ontwerpen worden vooraf bepaald. Producten worden horizontaal of verticaal voorbereid en het ophangsysteem wordt hierop aangepast. Daarom is dit niet mogelijk.

Wij sturen enkel de hangers. Gedeeltelijk zijn de hangers bevestigd aan de glasschilderijen. Wij sturen u geen schroeven, pluggen en/of schroevendraaiers. We raden u aan om de juiste schroeven en pluggen te gebruiken voor uw muur/wandtype.

Op aanvraag produceren wij alleen in overleg met de fabrikant, glasschilderijen op maat voor de groothandel. Voor vragen hierover kunt u contact met ons opnemen via contact@trendexglobal.nl

Ja. Dat is mogelijk. Wij hebben groothandelsverkoop. Hiervoor kunt u het beste contact met ons opnemen via contact@trendexglobal.nl of via ons telefoonnummer wat te vinden is op ons website.